torsdag, juni 19

Ledig!

Och det varar länge, sex dagar i rad står det på schemat.

Ja, det hade varit så om inte min chef kom fram igår....
han frågade lite försiktigt om jag inte kunde hoppa in om det behövdes i helgen.

Självklart
tyckte jag då jag redan sett schemat ifyllt och klart.

En alldeles för kort stund senare blev jag tillfrågad att ta ett pass- lördag kl 7.

...Vad tror ni att jag svarade?

1. Ja tack!

2. Nej tack!

3. Far åt helvete!



Jo så där flög min festfredag iväg- såklart jag mestog det passet. Dubbel lön för ett kort pass lockar alltför mycket.
Sen kan jag nog pyssla hela tiden med min choklad.. ingen annan lär vara vaken den tiden =)
Men midsommarknytet är fortfarande kul att se fram emot, det var länge sen jag såg större delen av gänget.



Såg faktiskt fotbollen igår.. jag hoppas inte det var det som gav grabbarna otur.
För bra gick det ju verkligen inte, ryssarna var grymma.

Ska ner till stan en sväng och sticka in huvudet på jobbet, för sån är jag!
Har varit ledig hela dan och gjort allt möjligt pyssel hemma.
Nu är jag enormt rastlös, irriterande.
Borde egentligen sy till klänningen jag ska ha imorgon, men ids inte sitta still längre.

Ha de´!

Inga kommentarer: