onsdag, juni 25

Tillbaka till verkligheten

Vilken lat bloggare jag har blivit, usch.

Hade inte tänkt hålla mig borta såhär länge men.. ja.

Midsommar kom och gick med ett svep, hade en riktigt rolig kväll på fredan så Tack alla för det!
Syrran var ändå pricken över det i:et, hon höll underhållningen på hög nivå (haha)
Stackars Lotta fick rödvin över sig-
inte en gång-
inte två-
utan Tre gånger av min kära syster.
Den stackars flickan såg helt dränkt ut- i vit klänning.....

Kvällens citat var
"Jaja! Jag lär mig av mina misstag i alla fall"
sekunden senare kom rödvin nummer två..

Men allas humör var på topp den kvällen!

Lördag är ett enda blurr, jag vaknade- jobbade- kraschade i den ordningen.
Inget mer med det.

Gick på SATC- filmen i helgen -såklart!- med syster. Den var värd att vänta på, vi och ett fullsmockat gäng med brudar satt och dreglade över typ allt i den filmen.

Har varit ledig fram till idag och det var väldigt behövligt. På något sätt lugnade man ner semester-nerven, nu kan den komma när den känner för det.
Semestern alltså.
Nerverna får allt ta och vila lite, för en gångs skull.

Resfebern däremot stegrar sig igen, nu har vi hittat bra datum och det närmar sig sakta men stensäkert. Reskassan är klar och väskan är framplockad.
Nu ska jag bara vänta några månader till.
Suck.

Vad mer att se fram emot?
Lite jobb och förhoppningsvis något kul i helgen, får jobba på den biten.

Kram så länge!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller mig dig "SUCK"

Anonym sa...

Men snart åker vi i alla fall!
=D
Den som väntar på något gott..

Anonym sa...

Ja vi gör ju de :)