torsdag, juni 12

Timeout

Ja, man har varit borta från bloggen senaste tiden.

Det är inte för att jag har haft ett urtråkigt socialt liv-
har helt enkelt inte hunnit blogga den här veckan.
Och jag är inte en av dem som sitter halv tre på natten och bloggar bara för att ;)

Jag har hunnit med en del semesterdagar senaste veckan iaf. Älskar klämdagar, då får man genast friiitid!

Drog ner till pyttelilla Mariefred på lördagen, det är ett charmigt ställe.
Helger ska alltid gå så fort när man är ute och reser typiskt nog, kommer nog absolut nångång se mer av den härliga plätten.
En viss tårtbuffé ska jag helt definitivt besöka igen!

Hade firmafest kvällen innan också och vi hade en väldigt trevlig kväll.
Tittade just på vackra bilder med oss alla.. de hamnar såklart på Facebook efter ett litet tag =)
Vissa stunder minns man, andra inte.. så bilderna hjälpte lite där!

Och ännu mer nöjd över att jag valde rätt mellan klassåterträff / firmafest.
Myser över att lite drägg lyckades bli utslängd från sundsvallskrogen Innan midnatt. Slödder! Haha

Ja, vad har jag gjort mer?
Inte så mycket.. var på Skansen vilket var några år sen sist.

Jobbat såklart..
Fick en guldkant i vardagen häromdan.. två 10-åriga snorungar blev tagna på bar gärning när de skapade översvämning i handfatet vid vårt pantrum.
Vatten överallt.. och kolonial-grabbarna höll på att koka över.

Eftersom föräldrarna var helt onåbara (ännu mer slödder..) fick smågrabbarna helt sonika svabba upp allt och pipa därifrån.
De var jättesöta med sina enorma moppar och mini-armar, det tog sin tid!
Och som vi alla njöt.. ståendes stirrande på dem. De var skitsura och generade.
Rätt Åt Dem!!

Åkte till Falun igår en snabb sväng, kom tillbaka nu ikväll. Så nu har jag min 6- dgrsvecka med jobb framför mig, får hålla mig på hemmaplan med andra ord.

Ska träffa lite kompisar imorgon kväll, vi ska grilla i stadsparken om vädret tillåter.
Ser fram emot helgen också!

Nä, nu är det slut på uppdateringar. Jag är trött!


Kram så länge

Inga kommentarer: