fredag, juni 13

Morgonstund

Ont i halsen har jag. Såpass att det gör ont att svälja, typiskt.
Frukosten går ner med pina, men har man sovmorgon så ska det banne mig hinnas med.. trögt.


Blev livrädd inatt, hörde konstiga ljud från garderoben..
Lucas låg och stirrade ditåt lite förvirrat när jag tände lyset och vågade mig fram.

Då fick jag lite onda aningar och gick för att kolla till Elsa.

Buren var tom med stora luckan öppen!!
Och det hade den varit ett bra tag, jag hade såklart glömt att stänga alla luckor efter att jag lekt runt med henne innan sovdags. Smartskaft!

Nu är det ändå välbevisat att Lucas inte är ute efter henne..

Bäst hon stannar i buren i fortsättningen ändå, hon verkade vara glad att komma hem igen.

Får se vad den här dagen har mer att ge, jag bävar.

På återseende!

Inga kommentarer: