torsdag, juli 17

Några dagar in..

.. och jag är rätt nöjd med tillvaron. Latar mig, planerar lite framåt och sover så länge jag orkar.
Okej, jag gav mig den här veckan att få vara lat- sedan ska jag göra nåt vettigt av min semester..

Den började dock inte ett dugg bra, var ner på stan i måndags och när jag skulle hemöver hade nån snott min cykel!!
Jag fick ha den i exakt 4 dagar, det var kul så länge det varade.. nu är det bara att vänta på allt pappersjobb vilket känns otroligt drygt.
Men ja.. Uppsala är rätt känd för såna här problem. Känns surt, men inget man kan göra tyvärr.

För att gå över till roligare saker, jag gör en liten lista på vad vi verkligen vill hinna med under vår Florida-rundtur. Förhoppningsvis tillkommer fler punkter när vi är på plats.

*Sea World
*Universal Studios
*Disney World
*Everglades
*Miami Metro Zoo
*Miami Beach
*Key West
*Ft Lauderdale
*Kennedy Space Center
*Tampa
och ev Lake Okeechobee OM vi vill och hinner.

Så jag ser redan här att problemet ligger i vad man ska packa.. jag skjuter på det så länge. Har tillräckliga problem att packa inför mindre resor.

Åker till Stavanger imorgon för att stanna några dar- jag Tror att jag packat klart för sista gången nu.
Ska bli kul att byta miljö och ta det lite knusende med ro därborta istället.

Nu ska jag frossa i glass och lata mig lite till..

Ha en trevlig helg!!

Inga kommentarer: