tisdag, juli 22

Tillbaka!

Kom hem från grannlandet idag, har varit i Norge över helgen och det har varit skönt att byta miljö ett tag.
Här hemma verkar tiden ha stått stilla.. det var iaf varmare nu i Uppsala än innan jag åkte härifrån.
Så passande =)
Har iofs varit längst ut på kusten och fått känna på friska(icke-östersjö) brisar. Fint väder och mysig miljö, kustlandskapet är rätt mäktigt att ta in.
Det är svårt att beskriva, kan lägga ut några bilder från en bergsvandring istället. De gör inte miljön rättvisa, men ni får ett hum om vad jag sett =)

Min semester pinnar iväg känner jag, men känner inte så mycket stress för det än. Har spridit ryktet att jag ska till Sundsvall i helgen, vilket jag nog tar tillbaka. Ska ändå förbi där nästa helg så istället för att göra två vändor så stannar jag lite längre nästa vecka istället.
Känner för att vara i Uppsala några dar iaf, sen ska jag hinna med att vara social i den här stan också- för en gångs skull.

Nu ska jag ut i kvällssolen och röra lite på mig, i stort sett hela dan har gått åt att vänta på diverse transporter. Känner mig rastlös!

Här är lite bilder, titta och njut:



Ser ni backen jag har framför mig.. den stavas Brant.
Glad, lite smutsig och nästan på toppen!

Till slut var man uppe och det var det värt!
Två timmar enkel väg så jag rekommenderar er som gillar att vandra att besöka-->Preikestolen--< .



Hoppas er helg också varit bra!

Kramkram

3 kommentarer:

Anonym sa...

Måsta säga att de var verkligen fint där

Anonym sa...

Vilka fina bilder

Jag blir sugen på att dra till norge när jag ser dom :)

// Micke

Anonym sa...

Visst är det fint =)
Jag rekommenderar varmt att åka dit, är man förtjust i naturen är det en upplevelse.
Sen Måste man inte gå 600m upp för vacker utsikt, den finns lite varstans.