tisdag, september 16

Hem frusna hem

Japp, det ser inte bättre ut än att jag har hittat tillbaka till Uppsala.
Det har varit två långa och delvis väldigt intensiva veckor när vi bilat runt i Florida och försökt uppleva allt vi kunnat.
Vi lyckades rätt bra =)


Just nu känner jag mig bara väldigt trött..
anlände till flygplatsen igår vid lunchtid (Miami-zon) och hoppade ut på Arlanda kl 9 imorse svensk tid. Ingen sömn med andra ord, jag kunde inte somna på nåt av planen.
Dessutom försvann ju hela måndagen för oss, vart tog den vägen egentligen?

Jaja, har väldigt mycket att sysselsätta mig med hemma just nu, ska dessutom hinna ränna på stan med diverse ärenden i eftermiddag. Ingen vila här inte =P

Har jättemånga bilder från resan som jag ska sortera och lägga upp nånstans, lade iaf ut några smakprov på min resdagbok.
Kolla gärna!

Måste också tillägga att det är sååå skönt att få hem Lucas och träffa Elsa igen, hur kan man vara så kramsjuk efter sina husdjur?


Nåväl, ska dra mig mot mina sysslor- lovar att skriva lite bättre när jag får tid över.

Kram på en stund!

2 kommentarer:

Henrik sa...

Welcome home både till dig och mej =)

Anonym sa...

Haha välkommen hem! Måste ha missupfattat massor, men jag trodde du skulle vara borta mycket längre på äventyr, men det verkar ju däremot som att du gjort tillräckligt =P