torsdag, september 18

Vissa saker är underskattade

Som sömn till exempel.
Jag har inte klarat av att vända tillbaka dygnet riktigt än och saker hopar sig inför helgen. Att få sova ut är en lyx man inte uppskattar förrän man tappar möjligheten.

Var ner till Stockholm idag några timmar och när jag kom hem var jag helt slut.. var ju tvungen att kliva upp vid 7 och då kanske man borde sovit nåt under natten?

Jag fick helt enkelt bädda ner mig själv med bamsetäcket i soffan och slå på nyinköpta Grey´s.. tror jag såg fem minuter innan jag somnade och vips! nu är jag pigg igen!

Imorgon väntar inte så mycket spännande, ska få den sista sprutan i armen och dumpa lite kläder på jobbet.
Går resten som smort så hinner jag åka till Sundsvall redan på lördag, vilket jag hoppas!
Då nalkas bl a filmkväll hos Linda- vi ska visa allt vi filmat när vi varit borta =)

Har f ö hittat årets julklapp- ett måste för alla småbarnsföräldrar



Under tiden jag varit borta har en del ringt på hemtelen (som snart försvinner eftersom jag försvinner..)
när jag började rensa listan så var det många bolag som hade ringt sjukt många ggr.
Bara för att sälja nån trivial grej.. hur jobbig får man bli?

Nä, nu får det bli mat istället!

Inga kommentarer: