söndag, september 28

Jag har gjort mig en riktigt genomkörar-helg utan sömn!
Efter kryssningen igår gick jag som sagt ut och ölade med jobbkompisarna, vi var dryga 20 st där (rekord) och stämningen var på topp.
Eftersom jag ändå var såpass seg hade jag bestämt mig för att hålla ut till midnatt, men jag vände totalt, blev Pigg och följde med ut och dansade till stället stängde kl 3.
Bra gjort, va?

Det var segt att fixa allt hemma idag haha

Är kanske klar med det värsta, nu ska jag stappla mig ner mot affären- kom på att jag inte ätit mat sen igår...
Har inte kännt av det alls, men ska man orka med något alls imorgon är det bäst man stoppar i bränsle.

Fick mig ett härligt avslut på jobb-eran igår när gotländske Niclas -delichefen- brölar ut en rolig historia om Blond-Vera.
Alla satt dubbelvikta när han målande beskrev denna blonda böna (ehh) och som slutkläm berättar att hon besökte honom i en dröm, vände sig om mot honom och sa ;

(Den dagligt återkommande frågan, den som förföljt och häcklat mig och mina kollegor sedan dag ett på torgkassen och som alltid möts med ett jämmer)

Vem sätter kyckling?


Jag trodde jag skulle kissa på mig av skratt! Det är otroligt internt men blir så härligt roligt när han vrider fram sina gotländska vokaler.
Hur ska jag klara mig utan dessa härliga filurer =)



Nu ska jag ta ett sista krafttag och pallra mig ut i friska luften, så får vi hoppas att det hjälper lite mot min status.

Inga kommentarer: