måndag, september 29

Nu åker jag bort ett tag..

Sitter på Arlanda just nu och tråkväntar in mitt första flyg.. det tar mig till Berlin och lite senare ikväll åker jag vidare mot Peking.

Hann klart med lägenhetsstäd och annat pet igårkväll, kanske lite i sista minuten men nu kan jag iaf koncentrera mig på vart jag ska (och inte ska?)

När jag landar imorgon lunch Peking-tid får jag snällt vänta in resesällskapet som anländer exakt tolv timmar efter mig. Så vad göra i Peking när man kan välja och vraka fritt?
Ingen aning, men jag ska uppdatera så gott jag kan!

Kommer antagligen vara flitigare med resdagboken.se så glöm inte att kolla vad som händer och vart man befinner sig =)

-->Verrra<--

Självklart kommer jag sakna er alla -ni vet vilka ni är ;)

Hoppas vi hörs av något under tiden, annars ses vi ju ändå till jul!


Stora kramar från Globetrottern

Inga kommentarer: