torsdag, september 25

Jag kan minsann

Idag har varit en sjukt produktiv dag, har hunnit med mycket mer än jag först trott.
Trots att jag däckade av igårkväll toktidigt och "försov" mig till 11 idag (jag vet..) så har det rullat på.
Kanske för att jag inte hade något val? =)

Imorgon åker jag och Tina med lite kompisar till Åland, ser fram emot det!

Vi är sex pers som delar på två hytter och jag lär få släpa med en cd-spelare så det blir nån ordning på förfesten.
Lite synd att man inte kan bringa hem lite tax-free grejer, men det blir bara bökigt för mig som ändå ska sopa undan alla pinaler på söndag.

Hann med att gå in på jobbet idag återigen och prata lite, men man hinner aldrig prata med "alla".
Ojoj, kommer sakna dem när jag är borta!


Nu ska jag kolla packningen för sjuttonde gången.. varför är det så krångligt att vara tjej och resa?
Man tänker som en morsa.. mycket är "bra att ha med" och när jag fyllt upp allt det måste jag börja plocka ur för det blir så satans tungt!
Kollade upp tempen i Peking och den låg på +13 mitt på dan.. burr. Vilket betyder att jag behöver mer tjock-kläder som sedan kommer vara ivägen resten av resan.

Jag ska jobba på den ekvationen just nu, hej så länge!

Inga kommentarer: