lördag, september 27

Sjösjuk åksjuk bakissjuk

Jag är faktiskt ingetdera, men hemkommen och sliten som få tyvärr.

Eller.. klart man är lite hängig i huvudet efter igår, det måste jag erkänna. Vi åkte med friskt humör och mycket tjo i bussen var det på vägen ner.
Vi höll kvar det tempot och trots att vi verkligen inte låg i genomsnittet åldersmässigt så hade vi skoj igårkväll.
Det blev lite karaoke också, ibland törs man!

Hemresan var en aning lugnare.. tycker lite synd om mitt sällskap som sitter på bussen upp till Sundsvall i 7 timmar!! Usch.. är det något jag inte gillar så är det onödigt sega resor.

Nu snart ska jag iväg till O´learys och möta upp lite arbetskamrater och jag ska banne mig orka med att sitta där ett tag också! Spelar ingen roll hur trött jag är, jag vill hinna umgås med dem så mycket jag hinner innan.. om två dar.

Har en ickevila-söndag imorgon, det blir tvätt kl 6.30 och jag antar att det rullar på i den andan resten av dan.

Kram så länge!


schampoo-reklam, någon?

trångt som attan men vi kan det här!

1 kommentar:

Henrik sa...

Mer bilder vill jag få se innan du drar till asien! =) Lägg upp... Själv har vi uppesittarkväll varje dag nu då dygnen är helt upp och ner! Haha =) Hoppas vi hinner höras imorn.. Kram kram