torsdag, november 20

Another hard days work..

Sitter i Filippinerna nu... kan inte klaga =P

Det ar otroligt mysigt har, eller snarare.. pa Malapascua Island ar det mysigt.
Storstader som alltid ar alldels for smutsiga for min smak, sa efter en 5h bussresa + en battur fran on Cebu kanner jag mig aterigen som hemma igen.

Vi har varit har i ca fyra dar och dykt nastan varje dag (4 ggr) Sag haj 3 av gangerna vilket ar sa sjukt haftigt.
Imorgon aker vi till en annan o som heter Palawan och erbjuder mycket dyk tydligen, jag hoppas att det stammer!
Ar dock lite landsjuk just nu, man blir det nar man ar pa batar hela tiden.. da gungar det i huvudet under kvallen. Men inte mer an att man kan lagga sig i vattnet och snorkla en stund.

Jaja.. har iaf bestallt biljett hem idag. Den 21a dec aker vi fran Bali och landar den 22a pa arlanda. Kanns lite markligt och alldeles for nara, idag har jag anda varit bortrest exakt 52 dagar!

Na ska ga ner och ata nagot nu.. har suttit still alldeles for lange.. det ar mitt pa dan nu och det steker pa tok for mkt for att man ska klara av att vara utomhus.
Sa det far bli en shake vid stranden istallet.. kommer sakna Malapascua som attan.
Ska ni nansin till Filli sa ak hit for guds skull!

Kram sa lange!

Inga kommentarer: