onsdag, december 3

Bali!!

Japp, har bytt land fran Filippinerna till Indonesien och det enbart for att vi var tvungna att ha en utresebiljett nar vi flog in till Filli.
Annars hade man latt varit kvar nagra veckor till; regnskog, vita strander och underbara dyk. For att inte tala om alla banan-shakes!

Men Bali ar inte alls illa pinkat heller =) det ar frascha gator, snalla manniskor, tokvarmt och det finns mycket man kan Gora har.
Tack och lov.
Som den rastlosa sjal man ar sa behovs det aktiviteter och inte bara en solstol for att man ska bli nojd- sa imorgon ska vi ut och morgonrida =)
Dagen efter det hoppas jag pa rafting, men Micke har ett hal i rumpan sa vi far se om han ens klarar ridningen...
Just nu bor man man i ett pittoreskt omrade nara kusten -blir har i nagra dagar till sa just nu soker man boende pa en fin o som ligger har utanfor.
Jag vill dyka!!

Jaja, nog om det som hander just nu.. jag har en resdagbok av en anledning.

Har fyllt ett ar over ungdom, det vill saga 26.
Vet inte an om jag gillar laget, det ar mycekt att ta in. Nog for att forra arets angest har bytts ut mot en mer apati over att ens fylla ar. Inte bra det heller..
Jag ar gammal!!!!

Och mycket att tanka pa nar jag kommer hem ocksa.. vilket ar om endast 2,5 vecka.
Har saklart hyrt ut lght sa man far knola in sig nanstans i Svall over jul med bihanget (Lucas). Sa far vi se hur lange det galler, soker lght nar jag far lite tid over vilket ar sallan.
Ska val kolla vilken stad som galler ocksa, Uppsala kanner jag mig ratt nojd med.

Men det enda jag just nu tanker pa ar all julmat jag kommer satta i mig nar jag ar hemma.. fatta att det ar snart jul!
Ser fram emot det otroligt mycket!
Sno verkar alltid mer glam nar man ar bortrest- nar jag val ar hemma kommer jag bara tanka ' just ja var det sahar trist det var' men det ar svart att tanka sig an... =)

Na, nu svamlar jag bara sa jag ska sluta... kram till alla jag saknar!

Inga kommentarer: