måndag, januari 19

Nu har det startat

Måndagen är avklarad med en rivstart!
Gjorde min första arbetsdag idag, Nytt jobb och Nya uppgifter.

Detta är ett extraknäck för att finansiera min studie-period, fast jag fick såklart en 90% tjänst som slukar en hel del tid.
Försöker att inte gnälla mer över det...

Lite resumé i vanlig ordning..

drog upp till Sundsvall i fredags för att lämna in hyrbilen och hämta de grejerna jag glömt sen sist.
Hälsade på mor och far och senare på fredagskvällen tog jag med mig Tina på biosupé.
Supergod mat, fängslande film (Changeling) och roligt sällskap.

Sedan pep jag ner lika fort som jag kom, hade många ärenden att hinna med i helgen.
Har inte hunnit klart riktigt än med allt, vilket är lite enerverande...

Nåja.

Planerar för fullt inför nästa vecka och har redan hunnit ta ledigt från ett jobb jag började på idag hehe.

Var på Ikea för några dagar sen.. här är beviset;



Nu måste jag dona inför morgondagen.. sova lite också brukar vara en bra grund.


På återseende!

1 kommentar:

Anonym sa...

Heej tjejen!!!

ser att du hade kul på Ikea....jag är bra sugen på att testa deras bollhav;) du vet d där stället som föräldrar lämnar in sina ungar på när dom vill shoppa i lugn å ro ;) he he...och så ser jag att vi har exakt likadana jackor!! stiligt...:) kramar