torsdag, januari 15

Helg igen?!

Svopp så är torsdag borta. För det är väl torsdag?
Man blir så dagvill nuförtiden...

Om det stämmer så är det fredag imorgon och helg. Känns lite halvblaj, man gör inget av det iaf nu när man inte har vardagsslentrian- nu är alla dagar slentrian!

Var iaf på jobbintervju idag, kändes bra och gick nog bra eftersom de gav mig ett schema och sa åt mig att komma dit på måndag.
Fattar ingenting.
Men det är bara för att testa så jag ska Inte ropa hej. Inte he heller.
Nervigt, kul och lite drygt eftersom jag börjar i gryningen men det är dags att trimma till sig med såna saker igen!

Ja och imorgon åker jag till Sundsvall. Känns fel i mitt schema, kunde gärna vänta någon månad då jag vill ha min sista(?) lediga tid i lugn och ro.
Men bilen ska upp och Tina ska ut, så är det bara.



Vi hörs efter helgen, kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hejje! Passar på att läsa lite i din blogg. Mycket tjusiga bilder måste jag säga, ser fram emot fler ;) Log även lite åt smidighetsinlägget. Du skriver väldigt bra. Vi hörs på!
Kram