torsdag, januari 29

På vift i hufvudstaden

Ny dag, nya äventyr.

Idag åkte jag och pluttMicke ner till den lite större staden Stockholm för att gå på Vasamuséet.
När man är såhär ledig får man börja fundera ut vad man ska fylla ut dagarna med. Att gå stadsvandring är en bra början, det är dessutom riktigt skönt när det är kallt och friskt ute.

Så eftersom en av oss hade stegräknaren på sig så kunde vi glatt konstatera att 12599 steg hade förbrukats när vi var åter på säker mark i Uppsala.
Bra jobbat!

Innan vi hittade tillbaka hem masade vi in oss på ett café och åt semlor, årets första! Sååå gott!


Morgondagen bjuder på.. jag vet inte vad. Något roligt hoppas jag i alla fall!



Får väl tillägga att jag glömde gratta mellangammelsyster på bloggen häromdagen.
Hon fyllde hela 28 år igår, har ni hört nåt värre??

Inte fick man någon morotskaka heller, jag väntar ivrigt och otåligt på att hon ska ta tag i saken.
Med andra ord, hon får ta och läsa bloggen nån gång.


Nu ska jag fortsätta skräpa, må så gott allesammans!






Inga kommentarer: