torsdag, januari 29

Tillbaka i blåshålet

Okej, förlåt.

Min blogg-närvaro är i obalans, har varit lite här och lite där på sista tiden.

Okej... jag har åtminstone varit i En annan stad sen sist och det var inte vilken stad som helst.
Göteborg!
Goa Götet gav mig ett härligt intryck!
Dock var jag där i sjukt kort tid så hann väl egentligen inte se annat än kollektivtrafiken och en viss del av Götet ovanifrån.
Så i det hela åkte jag dit måndag kväll och återvände tisdag kväll. På den lilla tiden hann jag träffa goa gamla vännen Lena och vara med på en informationsträff som pågick hela tisdagen.
Tack Lena för bemötandet och boende! =)

Jag kommer definitivt att åka dit igen, men då fasiken ska jag hinna uppleva stan också(och den där stora gallerian Tina tjatar om hela tiden).

Helgen innan allt detta hände var iaf trevlig, fick sällskap på lördag kväll och söndag kom minsann mellansyster och tittade förbi.
Hon fick lite paj och några timmars föreläsning av mig.. tålmodig som få är den människan. Vet inte vem i släkten som gav det vidare, men det lämnades inget kvar till mig.

Inget annat speciellt egentligen, är ledig fram till nästa torsdag.. ska fylla ut dagarna med Något. Vet inte vad.

I övrigt fick jag äntligen se filmen "Benjamin Button.." ikväll, vilket är anledningen till att jag ens sitter här så sent. Den är låååång.. och ger tårar i ögonvrån efteråt.
Sitter man med en retsticka alias Micke så får man såklart dra in på sitt blödande. Och jag är glad att jag inte såg den med valfri tjejkompis, gaahh.. inget kul att gå förstörd från en bio.
Hur ofta har inte det hänt, egentligen?

Tänkte lägga in ett bildbevis på att jag matat syrran med hemgjord paj, men insåg att ni ändå skulle tro det var riggat.

Så jag säger godnatt istället, nu börjar ögonen fara åt alla håll...


KRAM!

1 kommentar:

Anonym sa...

Aha, man kanske skulle masa sej iväg och se Benjamin Button då...
Var väldigt trevligt att ha dej här, ser fram emot nästa besök. Då blir det Nordstan =)
Kram