onsdag, april 29

Lite av varje

Hänger nästan med i svängarna, nu händer det lite saker till skillnad från i vintras.

Ta all pollen t ex...


både jag och min syster känner av det- vi har aldrig varit känsliga förut men nu rinner ögonen på oss och satan vad det värker. Väntar på att ögonen snart trillar ur nu bara.

Vi stapplade ut idag iaf och tog en promenad, belönade oss efteråt med att gå in på apoteket- veka och less på våra åkommor...

Helgen var trevlig iaf, Magnus firade 30 år och bjöd massa folk på ruskigt god mat. Efter blev det lite fest innan man stapplade hemåt.. söndagen var lugn, var som sagt på Big Comedy på kvällen.
Just den kvällen var Johan Rheborg utbytt mot Magnus Betnér och vem klagar över det??
När vi satt utanför universitetsaulan och väntade passar man på att kolla in folk.. det finns verkligen mycket härligt flummigt folk bland oss. Ibland blir man lite rädd också.. mitt i den här skaran av folk ser jag en fd stallbekant som jag tappat kontakten med eftersom åren gått.
Hon var väl inte den närmaste personen i mitt liv om vi ska uttrycka det på något vis.
Av alla människor i den salen- vem tror du ska sitta bredvid mig.. suck.

På jobbet häromdan blev jag meddragen på 60-årskalas, folk måste varna när det ska ätas buffé!
Den dagen var jag inte förberedd på.. kom hem och kände mig som en blobb och det passar sig inte nu inför strandsäsongen!

Sen är det en efterlängtad biopremiär på fredag- då menar jag inte Hannah Montana(...) utan den häftiga Wolverine!!
Sen lördag blir det en liten fest hos mig, ska bli kuuuul.

Nu lutar det åt plugg så det är väl dags att sluta skräpa här- ciao!

Inga kommentarer: