tisdag, april 21

Nytt rekord

.. i att vara frånvarande på bloggen.
Finns olika skäl, min dator lade av i helgen sist och främst. Slutade helt att funka! Tog ett tag innan jag kunde få ordning på den igen -men det UTAN att tappa något på hårddisken.
Imponerande från min sida, vill jag understryka =P

Så jag gör väl en mildare överblick av vad som hänt på sistone, orkar inte gå in på alltför mycket (minns knappt hehe)


Påsken nämnde jag sist, den var inget att hurra för i år så vi lämnar det permanent.

Däremot har jag hunnit vara lite ledig nu, fick fem dagar på rad och mitt i den ledigheten var jag på en kurs igår och på "minikurs" idag.
Det återstår alltså bara en ledig dag imorgon innan jag ska kliva upp i normal tid igen på torsdag. (usch)

Var på en dagsutflykt förra veckan iaf, satt i en bil mellan Borås-Uppsala för andra gången och då passade vi på att stanna till på lite olika platser längs vägen.

En polkagrisfabrik utanför Gränna såg jättesmaskig ut och behövde ett besök!
Måste varna folk som går in dit, det går inte att komma ut tomhänt =)

Hmm, nu tittar jag i kalendern för att se vad som hänt och det är inte så fruktansvärt mycket..

Åkte upp till Falun i lördags, hämtade lite möbler och på söndag följde jag även med ner till Stockholm och hjälpte Micke att flytta in i sin nya tvåa.
Längst upp utan hiss.. även den här kroppen får röra på sig ibland!

Påminner mig om att snart är det dags för mig, det trista är att jag flyttar in i ett möblerat studentrum- kan se ut hur som helst!
Och man trivs ju bäst med att ha sina egna slitna saker runt sig än nåt som andra tallat på innan.
Ska inte klaga än, är bara så skönt att jag ens har ett boende i Göteborg.
Snart är jag på vääääääg =D


Ser fram emot en 30-årsfest på lördag, är sedan ledig söndag och då ska jag gå och se Big Comedy! 7 komiker på turné och såklart de vill stanna i Uppsala.. biljetterna gick åt snabbt så jag är glad att jag spontanköpte dem.
Jag ska se Johan Glans live för andra gången nånsin, yey!!

Har inget mer att tillägga tror jag, förtränger att det är valborg nästa vecka- huvva! =)
Mest för att jag jobbar bägge dagarna, så inte kan man gömma sig nånstans.

Nåja, sätter punkt för stunden- kram på er!




Brahehus

Inga kommentarer: