söndag, april 12

Påsk påsk påsk

Jag har haft en femdagars jobbvecka.. den startade i onsdags och slutade ikväll vilket betyder att min påsk inte bjöd på det den brukar bjuda på.
Saknar mest att jag inte kom upp till de norra trakterna.. träffade ingen släkt, det blev ingen pimpling ute på en isig sjö i bergen, ingen utgång med kompisar.
Jag är lite bitter.

Istället blev det långa arbetsdagar, man kommer hem och orkar inte göra något kreativt alls förutom att dega i soffan med mat i näven stirrandes på dumburken.
Igår satt jag iofs ute vid ån och tog en öl, solade mig i kanske en timme innan jag gick hem och lade mig och sov. På en lördag.

Imorgon är jag ledig (det ska bli regn) så jag ska rensa upp det jag inte orkat rensa upp på sista tiden.

Kan heller inte fatta att det smäller om en månad. Inte bokstavligen hoppas jag, men egentligen har jag väldigt mycket att förbereda.
Då menar jag Mycket.
Ska klämma in ett Sundsvalls-besök också, nån gång i maj..?

Så sedan är det dags att säga adjå till den här stan.. efter sex år, svårt att fatta. Det blev tre år längre än jag räknat med, men samtidigt har det varit svårt att slita sig. =)

Nä usch, klockan är inte på min sida så nu kryper jag ner till sängs och stannar där tills jag blivit normalpigg igen.

Hoppas påsken varit givande.. hoppas även godiset sätter sig på alla hemska ställen på er kropp- en annan har inte fått ett enda påskägg så jag är bitter.

Just det.

2 kommentarer:

Lena sa...

Jag är klart bitter för att du har sett Jeff Dunham. Men kul för dej iaf :p

Vart flyttar du nudå?
Krammm

Verra sa...

Haha- han var grym =P

Boendet är inte klart än, nu börjar man bli lite nervig.. lär väl hamna ute på landet långt borta nånstans.. =)