måndag, april 6

Prao för en dag

Satt i en bil i 12 timmar idag. Konstant.
Jag kallar det för ett studiebesök i hur ett transportjobb går till, i detta fall böcker.
Vi avverkade lite drygt 100 mil, sträckan var Uppsala-Borås och det tog exakt hela dan.
Höjdpunkten var kanske när jag välte colan i bilen just när Micke svängde ut på avfarten mot motorvägen.. där satt man hjälplöst med hamburgare i handen och försökte torka. Eller det kanske var när Micke ville vara rolig och drog ner båda sidorutorna så jag fick en fryschock- och i nästa sekund får se sina viktiga papper virvla ut ut bilen. Broms, sväng och ut på vägen och jaga papper. Jag njöt i alla fall.
Det var väl peaken för idag.. tror jag =)

Imorgon är jag ledig och ska ta igen lite plugg samt ladda för en påskvecka laddad bara med jobb. Ser inget vidare ut helt ärligt, kan inte säga att jag kommer gilla påsken i år.

Men på onsdag blir det kul, berättar mer sen!


Kram på er vetja!

1 kommentar:

Lena sa...

Haha, låter som en händelserik tripp =)
Hoppas påsken blir rolig trots allt jobb. Kram!