torsdag, maj 7

Blåsut

Mitt härliga vårnöje som är att springa en viss sträcka i skogen, över rötter och uppför backar, fick sig en extra prövning idag.
Ute blåser storm och jag sprang i motvind hur än jag vred på mig tycktes det som.
Nog kändes det i kroppen efteråt också!!
Mest för att syret inte hann komma upp förrän det pressades ner i halsen igen.. möjligtvis..

Morgondagen bjuder på eventuell tryckt stämning, jag har nämligen sagt upp mig och att jobba den återstående tiden kommer kännas lite stelt. Ungefär lika stel som jag är i kroppen just nu känns det som..

Kanske inte så balanserat att säga upp sig i dessa tider? =)
Det finns ju de som söker jobb men aldrig kommer nånvart menar jag..


Nu väntar noll inkomst, osäker pluggframtid, ny stad för liten tjej och ett pyttepytterum som bostad.

Jag längtar!!!

Imorgon kväll går jag iväg på hemmafest, nu börjar jag bli less på att sitta hemma om kvällarna. Sedan ryktades det om utgång på lördag =)

Nästa vecka bjuder säkert på nåt intressant också, jag hoppas få veta det i sinom tid bara..?
Ja just, har biljetter till Veronica Maggio som ska till Katalin här i Uppsala nästa helg. Lite långt dit, men hon är säkert bra live, kan bli en bra kväll.

Nu går jag vidare till min bok, har hittat tillbaka till min favoritförfattare Tamara McKinley och plöjer igenom ena boken efte den andra.
Finns inget så rofyllt som att sitta i soffan med en katt, en filt och en bra bok.

-Så hej så länge!

1 kommentar:

Lena sa...

Jag tycker det ska bli fantastiskt roligt att du flyttar till gbg. Välkommen!
Kram