måndag, maj 4

Dyblöt och utpumpad

Har suttit inne idag och försökt vara nyttig.
Det resulterade i att jag fick så mycket överskottsenergi att jag passade på och tog mig en kvällsrunda i skogen innan mörkret kom och tog över.
Så tyvärr prickade jag in några lokala skvättar regn, det vräkte ner i några sekunder innan det det tog tvärstopp och sådär höll det på tills jag kände att -ja nu är jag nog blöt hela vägen in.
Det fick mig dock att brassa på lite extra så inget blött som inte har något gott med sig..

Helgen var skoj för att summera det hela. Valborg var inte så speciell då jag jobbade men på fredagskvällen (efter jobbet..)gick vi på Wolverine och på lördagen hade jag en liten fest hemma innan vi drog ut och dansade.
Var odrägligt illamående på söndagen, är ju inte van vid utenätter längre och nu passade man på att dansa igen all tid man tappat.
Nåja jag försökte iaf och det borde egentligen betyda att jag är sjukt vältränad efter den här helgen men icke!

Så jag har börjat smygdeffa lite, sådär lite då och då. Röra på sig innan frukost är en av de bättre idéerna, så blir man pigg också! Har hållit på i två veckor nu och räknar inte direkt med resultat men det är något med vår&sol som gör att man lättare kommer ut på morgnarna.

Nej, jag skulle egentligen skriva lite till men det tar emot när så mycket annat ska göras =)

Tackar för mig, ser fram emot ännu en ledig dag (jag är ledig fem dar i sträck!)då jag och syrran ska ut och lufta oss lite och sen blir det lite Sthlm på kvällen.

(Kram)

Inga kommentarer: