fredag, maj 29

Hejdå Uppsala

Nu är jag i skrivande stund väg ner till Göteborg!
Sitter i bilen vilket jag gjort i 3 timmar redan, men det är ungefär halva vägen kvar haha
Bilen är totalt fullsmockad med grejer och ändå lämnade jag halva bohaget kvar och det känns väl sådär halvkul..
men med tanke på att jag ska bo i ett minimalt studentrum de närmaste åren så får detta räcka.
Om man säger såhär.. jag vet inte om grejerna ens får plats som det är nu =)

Vi fördriver tiden med att lyssna på olika p3-dokumentärer, vilket är ett bra tidsfördriv!
Historia och allmänbildning i ett, så jag rekommenderar att ladda ner och lyssna på det som intresserar er- det är värt det!

Nåja, är ashungrig och rätt trött. Det bidde en tidig morgon (och en lång gårdag med städ och pack) så är rätt sliten och känner mig kanske inte som en påse godis direkt.
Men samtidigt ser jag fram emot att komma fram och i ordning.
Skolan börjar på måndag kl 13 och det är allt jag vet då jag ännu inte fått något schema(!)

Nu ska jag lyssna på dokumentären om den kraschade DC-3an så vi höres!

Kram

Inga kommentarer: