tisdag, september 29

Idag för ett år sen

Så var det åter dags för en nostalgitripp.

Idag kl 11 för ett år sedan hoppade jag ensam på ett flyg ner till Beijing, föga anade jag vad som väntade kommande månader.

Det var rätt spännande dagarna innan jag skulle iväg, mest för att jag knappt hade rett ut allt praktiskt!
Jag kom ihåg att jag två dagar innan avfärd hittat en bra hyresgäst och hon kom för att hämta nyckeln samma morgon jag åkte. Haha!
Sedan fick jag skjuts ut till Arlanda av en väldigt snäll person som följde min resa via nätet. Synd att vi tappat kontakten!

Men trots att resan var intensiv och kändes för kort, så vill jag gärna göra det igen i samma stuk. Lägga allt krut på tre-fyra månader, sen åker man hem och laddar batterierna ett tag.
Då är det mindre risk för hemlängtan också :P




Nåja, satt just och tittade på de ca 4000 bilderna vi tog.. Om ni är nyfikna på resan så gå in på min resdagbok och läs om vad vi gjorde borta i asien.

Klicka här så kommer du direkt dit

Har suttit och tryckt i mig massa lösgodis, egentligen gillar jag det inte ens. Man får ju bara magknip.
Råttor krafsar runt inne i väggarna och gör det svårt för mig att sova. Jag är INTE rädd för gnagare men de stör mig och får mig att vilja mata dem med nåt giftigt.

Veckan ska bli spännande, ser fram emot det rätt mycket =)
Sen blir det helg också, då lämnar jag Göteborg och hälsar på i Jönköping istället.
Jag är ingen förebild just nu, såsom jag latar runt men skönt är det!


Idag är det Michael- dagen också ;)
Grattis får vi lov att säga..

Nu ska jag klippa och klistra lite bilder till ett bildspel.
Kram så länge =)

Inga kommentarer: