måndag, mars 29

Helgen har varit turbulent och jag har lyckats vända på dygnet totalt.

I fredags flög jag upp till Sundsvall, blev hämtad och förd till Korsta direkt för där skulle vi fira Thomas!
Folk droppade in allt eftersom och vi hade riktigt trevligt.
Jag lyckades krossa- nej slakta! ett vinglas som stod ivägen på bordet när jag spelade Wii.
Dagen efter märkte vi att vinet träffat tvn och datorn, samt att det låg glas i chipsskålen. Det märkte vi dock inte på festkvällen...

Vi kom iväg sent och hamnade på Memento- jag hade ju hört något om schlagerbar därinne!
Njaa, kvällen var kul delvis men det var helt klart bättre på förfesten!


såhär vettiga var vi..

Lördagen blev seg och vi plöjde många filmer för att få dagen att gå.
Närmare kvällen blev jag rastlös och bakade tårta.. Jag var lite för flitig, det blev två stycken och ingen av oss mådde bra så de stod bra där i kylen!
Ikväll åkte vi en sväng och delade ut en del, haha.

Klockan är nu 2 på natten och vi klev upp 15.30 i eftermiddags!
Jag kan inte bara skylla på sommartiden, antar jag?

Så det är därför jag är pigg och rastlös, uttråkad och sysslolös. Vi badade för att bli möra och trötta nångång, men det funkade inte alls. Mysigt i alla fall!


galet hemsk bild på oss =D


Jag är ju brunett nu som sagt, där har ni beviset. =)
Lockat håret hade jag gjort kvällen till ära också, men det var det minsann ingen som märkte.
Nähepp.. =)

Nu ska gubben och jag spela beta och fortsätta vara nattugglor.


Snart är det påsk!

Inga kommentarer: