fredag, april 2

Långfredag

Jag är lite dålig på att uppdatera.
Igår var jag och Thomas förbi Linda med familj och då passades det på att testa min förmåga med barn.
Vi fikade och surrade helt vanligt men efter ett tag blev barnen mindre blyga runt mig.. de ville kittlas och Linda + Thomas höll fast mig och lät de små liven gå lös på mig. Sedan hittade de en filt att kasta över mig, satte ner mig på golvet och började hoppa.
Barn är underbara ;)

Ja, jag blev kvar i Sundsvall över påsk.
Lite otippat, men det är också lite mer socialt.
Vi har tagit det lugnt mestadels och i övrigt hälsat på folk när De har tid. Vi två som är lediga är rätt så flexibel.. antar det är därför vi vänder på dygnet fast vi inte vill.
Ikväll satt vi hemma hos Tina och glodde på film; nån b-rulle där tre råa brudar skulle vara Charlies Änglar hardcore och döda allt samtidigt som de kastade vatten på varandra, se snygga ut och överleva explosioner och knivhugg. Suck.

Långfredagen kanske inte blir så lång i år, eftersom jag vaknade 14 och varvar ner nu vid midnatt i soffan.
Morgondagen blir mer aktiv, det gillar jag!

Är inte roligare än såhär för tillfället, inga bilder vill jag bjuda på heller!

Trevlig Påsk vetja =)

Inga kommentarer: