söndag, mars 21

Jahapp

Sitter i Korsta, stirrar på en stor dataskärm vilandes i en gungande fåtölj och tar igen mig.
Ja.. tar igen och tar igen förresten.
Vad har jag gjort som varit så ansträngande på sistone?

Det blev så att jag satte mig i bilen som åkte mot Sundsvall i torsdags.
Delvis för att jag inte planerat eller tänkt efter hur och när jag skulle åka hem, men mest för att jag ville åka upp.
Det är lite annorlunda nu när Thomas är ledig om dagarna, så vi hinner ju vara med varandra rätt mycket.
Det ska passas på!

Kan inte sätta fingret på vad som hänt under helgen, mer än att jag var chaufför igår kväll när Thomas var ut och svirade.
Jag mådde mycket bättre än honom imorse!

När han väl pallrat sig upp (och tvättat bort gårdagen) åkte vi till birsta och snurrade. Jag tyckte det var kul, men inte sällskapet haha!!

Han drog ut mig efter ett tag, för nästa stopp var att fira systersonen med presenter och tårta.
Sen tyckte Thomas att det fick räcka med att visa upp sig- jag chaufförade oss till en affär och bunkrade massa onyttiga saker så söndagskvällen blir så uthärdlig som möjligt... ja, det är inte lätt att underlätta för en karl som är bakis.

Sysselsatte mig några timmar igår med att spela Wii Sports- huvva vad mina armar värker!
Nu är jag expert på tennis, golf och bowling.. boxningen gav mig bara träningsvärk.
Måste faktiskt skaffa ett Wii själv- det är bra mycket roligare än tv och man rör ju fakiskt på sig om man nu inte skulle göra det annars, menar jag.

Inte nog med att jag glömde kameran i götet, så att det blir bildtorka här på bloggen- i fredags tappade jag mobilen i golvet så den har börjat dumma sig igen.
Vissa knappar funkar inte alls och den slår av sig hela tiden =(

Det är stört omöjligt att vara utan mobil!
Nyttigt, tycker vissa. Krångligt, tycker jag!

Filurar på att åka hem imorgon, hade jag fått önska så vill jag först se Timrå-matchen live imorgon kväll.. men såna biljetter är det huggsexa om, suck.


Nu värker mina ögon, det är inte mysigt att stirra på den här monsterskärmen.
Därför säger jag tack och hej för denna vecka.

Kraaaam

Inga kommentarer: