söndag, mars 21

Mjahaa, satt just och kollade på Wipeout. Kvällen börjar ta slut och jag känner mig lite rastlös.

Sitter och bläddrar i web-nyheterna, var lite tråkigt att missa BANDY-sm (Uppsala fylls av folk hela helgen, riktigt kul) på ett sätt, å det andra gjorde det inget att jag missade snöstormen därnere.
Grattis Hammarby i alla fall!

Jag har svårt att följa såpor, oftast irriterar jag mig på det tomma innehållet eller så missar jag nåt avsnitt och hänger inte med..
Körslaget kommer jag inte anpassa mig efter, såg 10 minuter och var tvungen att stänga av tvn.

En annan profil man ser och hör mycket om nuförtiden är "den dära" Baren-Håkan.
Jag vet inte vad som är grejen med honom, men varför ser han alltid efterbliven ut på bild?
Förlåt, nu är jag elak- men han ser ut att grimasera som revy-folket gör på sina affischer.
Det pickar på mina nerver.






Har jag fel?..

Lite rolig dock är hans senaste trailer där bar-skylten är felstavad.
"Hakåns Bar"

och han utbrister
- Nooo, my name is Hååkan! Not "Hokkkon"!

Humor.

Nu ska jag gå och kittla pöjken min, han sitter i soffan och behöver vakna lite.
(Puss)

Inga kommentarer: