måndag, mars 22

Jag är kvar i Sundsvall!
Någon som är överraskad?
Nä, tänkte väl det... =)

Satt hemma hos Linda ikväll och såg Timrå spöa HV71 (äntligen) på hemmaplan.
Vi bullade upp med glass, maränger och nybakade tekakor- allt var jättegott och på tok för mättande!

Självklart fick jag tre gånger så mycket mer glass/chokladsås/maränger på min tallrik och piskades att äta upp allt för att rädda mitt rykte som glasstokig.
Jag har ju det eminenta smeknamnet Struten hos dem eftersom jag brukade välja glass framför mat back in the days. Nåja... =)
Gott var det iaf och varje droppe skrapade jag upp!

Gubben slet som ordningsvakt på hockeyn och vi tyckte vi glimtade honom på tv- han såg inte ut att ha en jobbig kväll ;)

Imorgon åker jag hem. Det vet jag och kan säga med säkerhet då jag faktiskt köpt biljett.
Det roliga är att jag åker upp igen på fredag, nån fyller år den dagen och jag kommer än en gång inte vara i Göteborg över helgen =)

Känns alltid lika tråkigt att inte kunna visa bilder här på bloggen. Jag får kompensera när jag kommer hem, så gott det går.
Jag är ju faktiskt brunett nu, borde kanske visa det här också.
Så kan ni hissa eller dissa ;)

Klockan är midnatt, Thomas ska tvätta kl 7 imorgon bitti (fattar inte varför han bokar dessa tider) och jag åker kl 12. Med andra ord är det dags att sova!

Kram på er- alla osynliga, anonyma, tysta läsare som aldrig kommenterar! =)

Inga kommentarer: