tisdag, mars 23

Tåg i sju timmar.
Vart någonstans verkade det vara en bra idé?

Hela min kropp värker, det är musklerna som berättar att de fått nog och lämnar mig.

Sanningen i det hela är att jag missade studentpris på flyget och då knep jag lite med plånboken. Tåg är några kronor billigare, men komforten i sig hjälpte inte då jag satt stilla så ofantligt länge.
Då har jag ändå skumpat i trånga bussar timtals på filippinska landsvägar..

Jag är i götet, sköna götet. Har varit borta en hel vecka nästan (sex dagar är nästan en vecka ju) och jag landade med välbehag hemma.

Min mobil har inte slutat dumma sig, jag pillade på den typ hela resan ner.
Den stänger av sig eller går ur menyn när den känner för det.
Det betyder att jag hinner trycka max två gånger på den innan den pluppar bort från det jag försöker med.

Fruktansvärt bra anger management.

Självkontrollen fick en hård utmaning idag då jag helst av allt ville vråla av ilska och dunka telefonen i något hårt.
Rätt olämpligt då jag satt i tyst avdelning och alla andra var exemplariskt lågmälda.

Nu ska jag fortsätta ladda hem SonyEricsson support, allt ska sparas och rensas från mobilen innan värre saker händer.
Sedan blir det kvällsfika och långsömn då jag får sovmorgon! Tjoooo...

Tisdag nu alltså?
Det brinner till och sen är det helg igen, som vanligt..

Trevlig mitt-i-veckan så länge!

Inga kommentarer: