onsdag, mars 24

Snyft

Nu är jag officiellt mobbillös. I TVÅ hela dagar.
Min C902a lämnades in på service och det nummer jag angav som referens för att meddela när telefonen är klar funkar inte. Inaktivt simkort...
Så jag hittade en tredje mobil hemma med fungerade simkort. Däremot saknades laddaren till den..
Dålig karma idag, tror jag.

Skjuter upp lösningen till imorgon, Clas Ohlson kan säkert hjälpa mig.
Tack och lov att mobila nätet funkar som det ska igen, annars hade jag kreverat totalt.
Stängt av tvn, slagit av strömmen och levt som en eremit ända tills min C902a lever igen.

Ikväll spelar TIK i Jönköping och jag hejar på vid sidan om. Det är lite lamt när man inte kan se matchen..
Istället får det bli en promenad, lite tvätt och börja packa om kanske.

På återseende!

Inga kommentarer: