tisdag, mars 16

Våren är på väg!

Bilderna är lite suddiga (all denna sooool), men tagna Idag av undertecknad.




Jag har under senaste tiden varit inriktad på att plugga och har under flertalet långa kvällar ensam och i grupp suttit och slitit.
Idag kom "belöningen".. ett prov kunde jag lika gärna inte pluggat på då det gick käpprätt åt- ja ni vet.
Det andra provet gjorde jag galant.

Ikväll poppar jag schlager och försöker packa vettiga kläder i en pytteväska. Imorgon blir det nämligen en spontan resa till Sthlm då jag övertalade Thomas att stanna där lite extra.
Han har en arbetsintervju, jag vill ha miljöombyte.
Så hotell två nätter tillsammans är en bra idé!
Tur att han är lättövertalad ;)
Sen att han ska ha mig till Sundsvall också är en annan sak... inte lika lyxigt. ;)

Satt med mysiga människor och fikade några timmar ikväll. Är lite döv då musiken på stället hela tiden överröstade oss, så man fick ta i för att höras- och höra.

Oj, klockan är midnatt och jag borde sova. Eller packa? Eller sova?
Ska datorn med?
Jag är för trött för att ta dessa beslut..

Höres senare, hoppas ni haft en bra helg!

Inga kommentarer: