lördag, mars 13

Och vinnaren är..

Va??


Jag satt hemma och tittade i år..
Hade flera favoriter.

Ola fick mig att höja volymen och bli glad


Salem Al Fakir gjorde mig varm i hela kroppen
(vilken flirt att ta tillbaka Björn Gustafsson mmmmm)


Eric Saade fick mig att tappa fokus på allt utom tvn


Men inte räckte det för att vinna (inte heller alla mina röster)
Denna tjej vann, enligt "svenska folket" bör hon visas upp i Oslo

pfft

Vilka artister som gästade Globen ikväll!
Jag satte luften i vrångstrupen när Rybak skuttade in på scen med sin fiol!
Även Malena Ernman med ett helt gäng härliga artister var där och fick mig att inse att en hemmakväll framför tvn inte är lika festligt!!
Direkt efter schlagern visades nyheterna liksom... snacka om partystopp.
Jaja, jag ska poppa lite musik och leva kvar i de senast gångna timmarna ett tag till..
Nästa år- då banne mig ska jag till globen...

1 kommentar:

Nomad sa...

Rybak, men han är ju så fjollig! =P