tisdag, april 27

Ingen sovmorgon idag inte!
Om det betyder att kliva upp tidigt när klockan ringer 9.30?

Thomas skulle ner på arbetsintervju i Varberg över dagen, så jag "ställde upp" som chaufför. Hivade iväg honom på midlanda strax innan lunch och fick därmed bilen för mig själv. =)
Njae, har inte utnyttjat den till max. Däremot har jag suttit på Drakborgen med en gammal kompis och sett när hennes barn lekt runt och samtidigt surrat gamla minnen.
Mycket trevligt!

Är nu hemkommen och lagar lite middag, funderar också hur man kan bli såpass vrålhungrig bara av att byta miljö när man inte rör på sig mer än vanligt?

Har lite ärenden att ta itu med nu i eftermiddag innan jag ska infinna mig på midlanda igen.
Vill bara lägga in en passus att solen skiner och det är varmt här- varje gång det sker känns det som ett halleluja-moment. Vi är väldigt benägna att prata väder häruppe i Sundsvall.. och enda gångerna vi ler är när solen skiner =)

Imorgon ska jag till solariet, vore kul att se fräsch ut inför valborg..
Och ja, vi ska nog simma några längder i vanlig ordning också.
Vi har blivit rätt duktiga på det!
Förutom min stickfot då.. inte så noga..

Nu ska här ätas!- hejhej!

Inga kommentarer: