torsdag, april 22

Vaknade med tuppen kl 9 imorse.
Det var en morgontrött tupp kanske. Men jag är lika pigg som jag varit de senaste morgnarna, sover så mycket bättre när jag är med Thomas.
Han säger att han inte bryr sig om mina stockar, men det vete fasen... han börjar se rätt knäckt ut =)

Igår for vi upp till Norra Berget där det finns café, lekhörnor och fin utsikt över stan. På sommaren lever denna park upp med djur, aktiviteter, dans och annat roligt.
Väldigt fin plats att grilla på är det också =)

På kvällen for vi ut till Linda där jag fick kvalitetstid med henne samtidigt som grabbarna (gubbarna) for iväg och lekte innepinne med varandra.
Väldigt bra fördelning där, vi åt kalorier och de brände dem..
Alltid kul att åka dit! =)

Har rätt ont i benen, tror minsann att jag har träningsvärk- tjoho!

Ikväll blir det badminton, vilket jag ser fram emot. Med vånda!
Men innan det åker jag ut till Bergeforsen och hälsar på lite hästfolk, vilket ska bli ännu roligare!
Har en sjuk abstinens efter hästar, saknar allt pyssel. Så det blir nog svårt att få mig därifrån, är jag rädd.

Få se, imorgon drar jag med mig mamma och Thomas till Sillre och stör släkten lite. Vi har redan förvarnat att vi kommer, snäll som vi är. Och att vi kräver kaffe.
Massa kaffe!

Hoppas verkligen det blir fint väder (allt utom regn duger) imorgon kväll då jag ska bli bjuden på grillat. Uteplatsen ska bli invigd, städad som den är och vi stampar förväntansfullt inför grillpremiären. Gotta!

Men nu ska jag slänga in mig själv i duschen så man törs visa sig på stan.
Det blir sushi idag, något som jag tjatat efter.
Om nu slöfocken kunde kliva upp nångång =)

Trevlig torsdag!

Inga kommentarer: