torsdag, april 8

Poker versus Sova

Göteborg lockade med varm sol och vårkänsla när jag klev av tåget i eftermiddags.
Gick förbi 3-affären och ville hämta tillbaka min mobil, men den var inte klar än =(
Hepp!


Så fort hem för att kurera mig, min röst har sakta intagit en whiskeyton vilket gör det omöjligt att konversera. Än värre via telefon. Huvva som jag låtit!

Thomas har haft en inverkan på mig på många sätt.. bland annat har han försökt lära mig spela poker. Jag vinner mot honom 50/50 vilket är roligt för mig speciellt, men än roligare är alla gratisturneringar på nätet.

Ikväll registrerade jag mig i en gratisturnering som började 23.45 (arrgh)
Var precis på väg att stänga ner datorn och knoppa in då pokerbordet startade- vips så blev jag kvar ett tag.
Ja, det gick rätt bra denna gång.
Jag kom på 3e plats av 898 stycken efter 2h 43min.
Istället för att vinna nånting fick jag en gratisplats i en annan turnering om några dagar... gaaah. Ger mig ingenting, då jag spelar fruktansvärt ojämnt.
Jag är en riktig rookie =)

Det kurrar i magen, kliar i ögonen, värker i ryggen (efter 2h i soffan =S ) och jag har varken juice, mjölk eller annat vettigt hemma.
Klockan är strax före 3 på natten och jag ska väl gå till sängs då..

Imorgon ska jag sova så länge jag vill..

Inga kommentarer: