fredag, april 9

Prosit!

Pallrade mig upp ur sängen vid 11 idag- en riktig bedrift!

Förra natten vaknade jag av att luftvägarna blockerades. Jag fick kraftig panik och sov inte så bra efter det.. var nog därför jag sov bort hela eftermiddagen också.

Annars har jag hostat runt här idag, orkar lite mer nu än de senaste dagarna men många saker blir inte gjorda egentligen.
Lagade lasagne för en ikväll.. jag har den sötaste lilla ugnsformen som är perfekt att äta ur och mätt blev jag så jag storknade.

Thomas var faktiskt ner i Götet idag på arbetsintervju och jag for bort till Almedal för att säga hej.
Det var ungefär allt vi hann med också då hans intervju drog över tiden och flyget gick en timme senare. Iväg till Landvetter och vinka av honom.. nä usch nu har jag abstinens bara för att vi hann ses så lite =(

Det är Batman Begins på tv och jag är helt färdig i kroppen efter lite spårvagnsåkande..

Jag bloggar när jag blivit lite piggare- Trevlig helg därute i finvädret!

Inga kommentarer: