söndag, april 11




naaw, så söt =)

Jag och Thomas har vänt på dygnet och har sena konversationer på msn. Han var väldigt trött igår så jag passade på att printscreena honom några gånger =)
Det ser ut som samma gäsp, men jag fick massor med bilder eftersom han låg och gapade var och varannan minut =)

Med det sagt vill jag bara påpeka att jag är fruktansvärt kär nuförtiden.
Känner mig sådär bubbligt glad som jag annars brukar störa mig på hos andra- men det är nog för att man vill känna samma sak själv!

Thomas är verkligen världens bästa och han gör mig så glad =)

Sen så är det härligt att vara med någon som uppskattar och uppVaktar en.
Han har inte slagit av på takten fast han redan haffat mig, det tycker jag är sjukt gulligt.

Thomas, du är verkligen min prins =)
Älskar dig!

Inga kommentarer: