söndag, april 11

Söndag och helgen är slut, nästintill.
Jag har legat sjuk sedan jag kom hem till Göteborg och inte tagit tag i något, men igår blev jag less på att vara instängd i lägenheten.
Jag följde med ut och såg "The Bounty Hunter" på bio- rätt kass men det var sköööönt att få frisk luft och trevligt sällskap.
Vi var några stycken som satt kvar efter bion och fikade huttrandes utomhus.
Jättemysigt!

Blev kanske inte friskare av det i kroppen, men inombords mår jag redan bättre.
Idag, när jag väl klev upp, blev det en 1,5 timmes promenad i den sköna solen- träningsvärk och skavsår fick jag också men det hör till på något sätt!
(klart man får skavsår när fötterna aldrig används..)

God mat har jag lagat, äntligen städat upp i lägenheten och avslutade detta med en hårinpackning och låååång dusch.
Känns som bacillerna är på väg bort, jag har energi kvar för att göra fler saker!

Klockan är strax innan 21 och ska göra mig lite té framför en film.
Dagen blev kort, men nyttigare än de andra iaf.

Snart hoppas jag få träffa Thomas igen också, jag dras starkt åt Sundsvall..

Jamen, hoppas ni också haft en bra helg- Fridens!

Inga kommentarer: