söndag, juni 20

City-fest

Jag är tillbaka i Sundsvall efter några dagar i Göteborgs vackra väder.
Saknar den värmen därnere, men det är nog också allt.

Igår var det vackert kungabröllop, även om jag valt att inte följa all denna mediabevakning inför så slutade det med att vigseln följdes live.
Thomas och jag satte oss nere på torget mitt i stan framför storbildsskärmen, köpte lite mat och njöt av sommarsolen.

Det pågår en cityfest i stan denna helg, som fick ge plats åt fotbolls-vm och bröllop. Mycket bra, då folk redan samlats ute och det var bra stämning i luften.
Lördagskvällen avrundades först med färska jordgubbar och sedan med en film i soffan ensam med gubben.
(Alice i Underlandet)

Väldigt mysig kväll!

Tanken var att besöka Vikinga-marknaden på Norra Berget idag, men vädret var för tråkigt. Vi åkte till stugan i Frölansbodarna istället och flåsade oss igenom en bergsrunda.
Branta backar, över sten och rot, förbi kraftledningsgatan och ner till fina stigar innan vi var tillbaka till älven.
Jag var helt slut!
Så slut att jag inte ens pratade så mycket som jag brukar- DÅ är man trött.

Ser på fotboll nu... BRA-ELF står det och jag hejar på den som vinner som vanligt =)
Imorgon åker vi ner till delibutiken och kollar in mat till midsommar.
Sedan blir det sista fixet på lägenheten så vi kan flytta in!
Längtar! =D

Nej, nu tog inspirationen slut så jag stopp här.


På återseende

Inga kommentarer: