onsdag, juni 23

Dan före dan före...

Sommaren kryper allt närmare häruppe på guldkusten. Vi klev upp 8 imorse (sen klev vi upp en gång till lite senare..) och det var varmt och skönt ute med soooool.
Några timmar senare efter diverse ärenden drog vi ut till Tranviken som ligger på Alnö. Ön där den större delen av min släkt bor på =)
Dock hade jag aldrig besökt Tranviken, vilket är en skam i sig då det visade sig vara en av de finare badplatserna i Sundsvall.

Det var stekande sol, sval sand under fötterna- och ca 16grader i vattnet.
BURR!

Vi myste på där en liten stund, men bestämde oss att istället åka och spela lite minigolf. Jag vann... inte.

Efter att ha städat lite i lägenheten (som vi ska flytta till) åkt hem och lagat mat så drog Thomas iväg till kondisträning med laget.
Jag avundas honom inte. =)

Lade mig istället på en filt på gräset, njöt av solen och musik som gör mig glad.. och halvsov. Det var knappt så jag kunde pallra mig inomhus nu, det tar emot att vara inom fyra väggar!

Imorog har vi lite fler ärenden att stå i, för det är snart midsommarafton och då stänger jag av alla måsten.

Jag mötte upp Linda igår på stan, (så slapp jag jobba i en varm lägenhet) vi käkade lite glass och njöt av solen. Sedan blev det raska bullar ner till birsta för att flåsa i affärer och fika lite mer.

På tisdag flyttar vi in!
Hela nästa vecka är uppbokad med roliga, knasiga saker som jag inte ens orkar rada upp här än. Men jag ska iaf börja jobba på torsdag.
Sedan blir det Uppsala lör-sön.
Vad som kommer däremellan ser jag också fram emot =D

På återseende- om inte - TREVLIG MIDSOMMAR!


Inga kommentarer: