torsdag, juni 10

Härliga dagar

Idag har det varit varmt!

Jag gick min runda i Sidsjön med alldeles för mycket kläder på mig, helst av allt ville jag bara springa ner i vattnet och hoppa runt som en treåring. Tyvärr så tyglade jag mig..

Vi var in till den lägenhet som vi snart ska flytta till- och den är jättefin!
Nu ska bara köket byggas klart, så det tar några fler dagar än tänkt, men till midsommar bor vi centralt. Mycket smidigt!
Så slipper gubben köra mig överallt, för i den här stan är det inte kul att cykla/gå - man blir sjukt lat av att bo här!

Såg även årets studentkull tuta runt i stan och det väckte många minnen, även fast det var 9 år sedan jag tog studenten. 9 år. Det vill jag inte riktigt förstå.
De var väldigt glada i alla fall, kanske för att de lyckades stoppa trafiken i alla riktningar mitt i stan =)


Var iväg och såg Sex and the City igårkväll med några tjejkompisar. Jag struntar i vad andra sagt innan, den var ruskigt bra!
Vi lokaliserade TVÅ killar i salongen och de säg väldigt dittvingade ut =)
Tur man är en snäll flickvän som inte utsätter sin kille för sånt hehe

Imorgon kväll blir det grillning- på dagen drar jag med mig Thomas antingen till Himlabadet eller Tranviken. Det beror på hur svårdragen han ska vara, eller hur mycket jag orkar tjata =)


Mjooo mer då... planerar en resa ner till Uppsala för att hälsa på syster i hennes nya hus. Ska försöka tajma den resan med de två mest omständiga kvinnorna i världen- aka mamma och moster. Det är ett projekt att ens planera, tro mig.

Annars går dagarna vääääldigt sakta. Sommar är skönt, men jag stampar och är otålig när jag måste vänta på saker- gillar inte att vänta!

Midsommar är snart här också- tjoho!

Nu ska jag vila lite, är helt slut efter att ha suttit i solen hela dan.

Peace!

Inga kommentarer: