torsdag, juni 17

Lunarstorm stänger ner

Så jag var bara tvungen att se om mitt användarnamn fanns kvar där!- och det gjorde det!
Ha! Den gamla sajten hade jag helt glömt tills jag hörde att den ska försvinna.
Så jag ska passa på att spara sånt som kan vara kul att ha kvar.


Hittade en gammal bild från en personalfest. Ca 5-6 år sedan och tyvärr sedan jag laddade upp den på lunar i dålig upplösning.
Kul med minnen!


Nu sitter jag och sparar en massa dikter som jag hittat och lade upp där. Jag hade en sån period...

Eller som ett gamla blogginlägg som detta;

"21 år!!!
Fast det har jag räknat mig själv som i ett par månader nu redan... grattis jag!!. Å flytta ska jag göra oxå, min kära syster hjälper till å håller handen, vad skulle man göra utan henne? Svar;
- Ha så jävligt mycket tråkigare!

jo det också... alla dessa fester med uppsalas studenter jag klarar snart inte mer snälla du. Jag ska ju börja ta det lugnt å -äh skit i´t!

jag ska gå å bädda ner mig och min pojktokiga hankatt - vart gjorde jag fel??
bara skoja han får gilla vad han vill bara Inte subban som bor hos oss... den manshatande hemska (fula?) bitchen till katt som jag går omvägar förbi =S

ha de bra gött folk nu är det slut!"


Väldigt stolt över mina fjortisperioder såhär i efterhand =)

Den här var rätt bra;

"Moderater är korttänkta, folkpartister tänker inte alls, centerpartister vänder kappan efter vinden, kristdemokrater tror istället för tänker, vänsterpartister är avundsjuka och socialdemokrater är fega.
Känns det inte lönt?
Alternativet är skönt - tänk grönt!"



Mer kan komma, det är bäst att jag varnar i förväg.

Inga kommentarer: