måndag, september 6

Bra start på veckan

Ballerina med kladdkaka, vilken sockerbomb.
Sitter och snaskar på dem nu, spelar lite beta och varvar ner i vår sköna soffa framför tvn.



Gubben spelar första innebandy-matchen för säsongen, så jag räknar med att han kommer hem halvt blåslagen senare ikväll. Anledningen är att han möter laget som han bytte från efter förra säsongen. Payback-time! =)

Har hunnit jobba, besökt vårdcentralen, ridit, lagat mat och testbakat hallongrottor.
Mjoo- rätt bra dag, inte För intensiv.

Det jag dock inte gjorde var cellprovskontrollen. Efter 20 min väntan och betalning fick jag veta att jag inte kunde göra det, upp till 15 veckors gravid får man vara- jag är i 17e veckan.
Så tillbaka till receptionen, vänta i 40 minuter till för att få mina pengar tillbaka ~mutter~ och sedan fort därifrån.
Ett riktigt deprimerande ställe.


Det blev ingen bild på mina fina kakor, men jag planerar en större sats imorgon. Nu har jag blivit varm i kläderna och kommer vara piggare efter lite sömn. Just nu känner jag mig extra mystjock runt magen, lat och väldigt bekväm i soffan.
Det är skönt att bo på riktigt!

Det är filmdags, på återseende!

Inga kommentarer: