måndag, september 27

Dags för frost

Ny vecka igen, allt går så fort under hösten- men varför?

Jag har jobbat idag, gick fort och smärtfritt utan att ta på krafterna för en gångs skull. Fick dessutom höra att jag blivit väldigt tjock, haha. Fan.

Igår tvingade sig Thomas och jag ner till birsta för att TVINGA in oss i några butiker. Jag försöker hitta en gravidjacka som funkar i vinter, men gick bet totalt.
En jacka fanns det som var både ful och dyr. Däremot blev det mammabyxor och en skön tröja- alltid nåt =)
Var sen in till barnens hus och tiggde varuprover och andra gratisprylar, hehe. Vi laddar upp smått och säkert.

På kvällen fick vi middagssällskap av två bekanta och deras tre barn, mycket trevligt.
Vi käkade tacogratäng och fick dessutom en hel kartong med bebiskläder av dem!
Helt galet!

På lördag är det höstmarknad OCH klädbytardag igen, jag kommer knappt hinna med! Eller ja.. Thomas slipper inte undan den gången, han ska fanken med och hjälpa mig släpa saker.
Höst är det verkligen, frost på bilen första gången imorse så vi fick snällt sitta i bilen och vänta i tio minuter innan vi kom iväg.
Verkligen något man vill göra när man har bråttom till jobbet =)

Nu ska jag väcka gubben som såklart somnat efter maten. Jag ska rida och han ska träna, hurtbullar som vi är!

Hej svejs

Inga kommentarer: