onsdag, september 15

Mitt i veckan

Det står en svart sopsäck full med pant och väntar på mig ute. Åååhh, jag är inte taggad att åka ensam och tömma den...

Vi pallrade oss med stor möda upp kl 8 idag, det var dags för det viktiga ultraljudet!
Jag har längtat efter denna dag, men var ändå sjukt omotiverad att vakna. Tror jag börjar få järnbrist, sover som en tok nuförtiden.

I alla fall, mått och värden såg bra ut och vår linslus visade upp sig på bästa sätt. Vinkade lite, sparkade lite mer och kravlade bäst den kunde.


detaljerad närbild på sötnosen

Vi fick även en chans att se vilket kön plutten har, men det kan inte garanteras till 100%. Som tur är har vi redan bestämt oss för namn, oavsett flicka eller pojke =)
Men det är färgvalet i sig som vore bra att kunna rikta in sig på..

Jag struntar fullständigt i dessa feminister som gapar om könsneutralitet, vill jag ha en rosa klänning på mitt barn har jag det! Eller för den delen, en pimpad jeansjacka haha

Nej, nu ska jag ta tag i pantsäcken innan jag förslöar mig totalt.

Trevlig onsdag!

Inga kommentarer: