tisdag, september 28

Ooh en sån dag

Vädret var toppen efter 10 idag. Från -5 (när jag skjutsade Thomas till jobbet kl 7) till +10 när jag satt utomhus och mös.

Vi stallbruttor drack kaffe och mulade i oss kanelbullar, njöt av solen och slöade i varandras sällskap.
Den här veckan rider jag en annan häst också, så det tar lite längre tid i stallet. Fem timmar var jag där idag, det blir lätt så när man inte har en tid att passa =)

Nu har jag varit hemma i några timmar och får snart hem min lilla gubbe igen. Det är skönt att pyssla hemma för mig själv men nu saknar jag honom för mycket, tror jag är på väg in i en kramigare period =)

Fick jobb på fredag, eventuellt torsdag med så jag njuter mer av ledigheten nu. Annars blir man bara rastlös..

Nu ska jag slita mig från datorn för att laga kvällsmiddag, har noll inspiration.
Det kan med andra ord bli Vad som helst.

Tjing på er

Inga kommentarer: