fredag, september 17

Santa Fe




Snygg, va?

Den lånar vi i helgen och hittills gillas den skarpt!
Den är rymlig, har bra motor och känns säker att köra. Jag får den för mig själv ikväll då Thomas jobbar på TIK;s hemmapremiär.

Är sjukt avundsjuk att inte jag får se matchen live, men jag tröstar mig med en tur till stallet istället.
Oke behöver lite kvällsmotion och jag är i högvarv efter att ha pysslat hemma i någon timme nu. Bytt gardiner och bökat på med diverse saker, medan gubben legat på sofflocket och jämfört bilar på nätet.

Imorgon ska jag äntligen komma igång och jobba igen- ska bli skönt att inte knata hemma hela tiden.

Nu ser det ut som gubben vaknat och vill iväg, så jag får väl se till att han gör det då!

Trevligt veckoslut, på er alla latmaskar!

1 kommentar:

Anonym sa...

åh den bilen vill ja oxså ha .Finns den sommiljö bil nu ?? kram Linda